Veelgestelde vragen
Hoe weet ik wat mijn verzekering vergoedt?
Vink Dental adviseert de patiënt altijd om contact op te nemen met de verzekering. De zorgverzekering kan u namelijk precies vertellen wat u wel en niet vergoed krijgt. En hoe hoog uw eigen risico is. Zo komt u nooit voor verassingen te staan. Het is makkelijk om alvorens een afspraak te maken even uw verzekering te bellen zodat u weet waar dat u aan toe bent.
Hoe kan ik het beste een afspraak maken?
Het makkelijkst is om even te bellen, of een e-mail te sturen. Zo kan de assistente eventueel uw vragen beantwoorden en meteen een afspraak in boeken. Wij raden u wel aan alvorens de verzekering te bellen zodat u meteen weet waar u aan toe bent. Wij kunnen namelijk niet precies zeggen wat u wel en niet vergoed krijgt.
Wanneer kan ik geholpen worden?
Vink Dental hanteert geen lange wachtlijsten dus in principe kan er op korte termijn meteen een afspraak gemaakt worden.
Kan ik voor alle behandelingen terecht?
Vind Dental team bestaat uit een tandheelkundig en tandtechnisch team. Wij kunnen u dus het complete pakket aanbieden. Zowel normale tandheelkunde als esthetische werkzaamheden. Het alleen laten maken van tandtechnische werkzaamheden is dus ook geen enkel probleem. Vink Dental team staat graag voor u klaar.
Wat zijn de kosten van een intake gesprek?
De intake is een kort gesprek met de tandarts, deze kan u dan uitleggen wat de mogelijkheden zijn en zo kan er ook een passende offerte gemaakt worden. Eventuele foto’s zijn voor de rekening van de patiënt, deze worden genomen in overleg met u. De kosten voor een dergelijk half uur durend consult zijn € 108,53.